Henge no Jutsu
Ta technika umożliwia zmianę w dowolną postać lub przedmiot. Służy do maskowania.
Ranga: E
Koszt: 100 PCh
Kawarimi no Jutsu
Podstawowa technika NinJutsu. Możemy dzięki temu podmienić nasze ciało. Zazwyczaj jest to pień drzewa.
Ranga: E
Koszt: 100 PCh
Nawanuke no Jutsu
Dzięki tej technice możemy się uwolić z sznura. Jednakże jeżeli przeciwnik przywiąrze nas czymś innym technika jest nieskuteczna.
Ranga: E
Koszt: 50 PCh
Kai
Niezwykle proste jutsu. Pozwala nam wyzwolić się z GenJutsu rang E, D, C. Nie mogą to być Jutsu nieruchamiające.
Ranga: E
Koszt: 50 PCh
Ayatsuito no Jutsu
Ta technika pozwala nam kontrolować drut, poprzez nasyceniu go chakrą. Poprzez ruchy ręką porzemy nim poruszać. Jest bardzo skuteczna jeżeli chcemy unieruchomić przeciwnika.
Ranga: D
Koszt: 100 PCh
Shunshin no Jutsu
Technika, która pozwala nam wykonywać niesamowicie szybkie ruchy. Nikt nie jest w stanie za nami nadążyć. Nasza prędkość waha się pomiędzy 300, a 400 pkt. szybkości (w grze). Podczas szybkiego poruszania nie możemy wykonywać jakiś skomplikowanych akrobacji. Zwykły, o wiele przyspieszony bieg.
Ranga: D
Koszt: 100 PCh
Bikou Ninjutsu
Użytkownik tworzy obiekt, dzięku któremu może się ukryć w otoczeniu. Służy do szpiegowania.
Ranga: D
Koszt: 100 PCh
Fuubaku Houjin
Pozwala nam kontrolować wybuchowe notki poprzez nasycenie je chakrą. Mogą zostać zdetonowane kiedy sobie tego zażyczy użytkownik Jutsu.
Ranga: D
Koszt: 50 PCh za jedną notkę
Doku Hari
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Ranga: D
Koszt: 100 PCh
Kage Shuriken no Jutsu
Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
Ranga: D
Koszt: 150 PCh
Fukumi Hari
Użytkownik tworzy w ustach igłę z chakry, po czy atakuje nią w przeciwnika. Jest ona mała i ledwo zauważalna, więc może zrobić na przeciwniku wrażenie.
Ranga: C
Koszt: 100 PCh za 1 igłę
Hitei Mushou
Technika polega na wykonaniu pieczęci, a potem wypuszczeniu z ust malutkich igieł. Może je dowolnie kontrolować, do póki nie trafią w cel.
Ranga: C
Koszt: 200 PCh
Gakure no Jutsu
Polega na przybraniu kolorów otoczenia, dzięki czemu użytkownik może się nieźle maskować.
Ranga: C
Koszt: 150 PCh
Gousuiwan no Jutsu
Natura chakry Suitonu, poprzez wykonanie pieczęci pozwala nam umięśnić naszą kończynę. Dodaje nam to sporo siły.
Ranga: B
Koszt: 300 PCh za 1 kończynę (Daje 25 siły na czas walki)
Wymagane jest posiadanie natury chakry Suiton.
Hari Jizou
Włosy użytkownika gwałtownie się wydłużają i zasłaniają całe jego ciało. Przybierają wtedy postać igieł. Bardzo ostrych i twardych. Jest to bardzo skuteczna technika obronna.
Ranga: B
Koszt: 300 PCh
Hari Jigoku
Po wytworzeniu "iglastych włosów" przez Hari Jizou, ta technika pozwala nam strzelać nimi w przeciwnika. Tak, więc najpierw obrona, a potem kontratak.
Ranga: B
Koszt: 200 PCh za serię strzałów
To tej techniki wymagane jest znanie Hari Jizou.
Hien
Po nasyceniu broni chakrą. Możemy ją np. wyostrzyć. Asuma używał tego do swoich kastetów. Było to bardzo efektowne.
Ranga: B
Koszt: 200 PCh
Kuchiyose no Jutsu
Ta technika pozwala nam przyzwać SUMMONA.
Ranga: B
Koszt:
- Mini boss 300 PCh
- Pod boss 600 PCh
- Boss 1000 PCh
Do tej techniki wymagany jest pakt z jakimś summonem.
Kage Bunshin no Jutsu
Technika replikacji cienia. Tworzymy dzięki niej doskonałego klona, który jest prawdziwą istotą. Jednakże każde ukłucie, uderzenie bronią białą jest dla niego końcem i znika z dymym. Również każde mocniejsze uderzenie fizyczne go niszczy. Można stworzyć max. 10 klonów, które mają 20 % chakry użytkownika. Bez pomocy specjalnego DouJutsu nie jesteśmy wstanie rozpoznać prawdziwego.
Ranga: A
Koszt: 150 PCh za klona
Kage Shuriken Bunshin no Jutsu
Użytkownik rzuca jednego shurikena, z którego tworzy się cała masa mniejszych.
Ranga: A
Koszt: 300 PCh
Rasengan
Użytkownik, poprzez rotację chakry, tworzy wir w formie małej kulki. Gdy zetknie się z czymś zadaje mu potężny cios i odrzuca na kilkanaście metrów. Jeżeli poszkodowany nie znajdzie się w rękach doświadczonego medyka zginie. Ten atak przewyższa siłą Chidori.
Ranga: S
Koszt: 500 PCh
Offline