Bunshin no Jutsu
Tworzy iluzje, które wyglądają jak ich stworzyciel. Użytkownik może nimi dowolnie kierować. Jest to zwykła iluzja optyczna. Użycie Kai sprawi, że są bezużyteczne.
Ranga: E
Koszt: 50 PCh za 1 iluzję
Kori Shinchuu no Jutsu
Osobnik, który wpadnie w to genjutsu ma wrażenie chodzenia w kółko po danym obszarze. Jeżeli się nie zorientuje, że wpadł w tą iluzję może tak chodzić do póki nie padnie ze zmęczenia.
Ranga: C
Koszt: 200 PCh
Kasumi Juusha no Jutsu
Tworzy kilkanaście klonów, które mogą rzucać bronią (kunaiami, shurikenami). Można je pokonać, ale nie zniszczyć. Służy do zmęczenia przeciwnika. Są one bardzo słabe.
Ranga: C
Koszt: 150 PCh za grupę 10 klonów
Kokohi no Jutsu
Dzięki tej technice użytkownik może zmieniać przedmioty według własnej potrzeby. Jest to jedynie iluzja optyczna. Służy do zmylenia wroga.
Ranga: C
Koszt: 200 PCh za zmianę obszaru 10 x 10 metrów
Kanashibari no Jutsu
Technika pozwala użytkownikowi sparaliżować wroga, wysyłając 3 iluzjonistyczne tygrysy. Taki paraliż trwa dość dużo czasu.
Ranga: C
Koszt: 150 PCh
Nemuri
Polega na dotknięciu palcem pleców przeciwnika, co zmusza go do snu.
Ranga: C
Koszt: 150 PCh
Nehan Shouja no Jutsu
Technika pozwala uśpić grono ludzi. Przeciwnicy, którzy znają KAI mogą przezwyciężyć tą technikę.
Ranga: B
Koszt: 200 PCh
Mateki
Do tej techniki niezbędny jest flet. Użytkownik gra na flecie. Przeciwnik nie jest wtedy w stanie zrobić żadnego ruchu. Po skończeniu gry na dwie tury przeciwnik nie może użyć żadnego jutsu.
Ranga: B
Koszt: 300 PCh
Przez dwie tury przeciwnik nie jest w stanie użyć żadnego jutsu.
Kokuangy no Jutsu
Technika zamyka przeciwnika w ciemnościach. Nic nie widzi i wtedy można go łatwo zaatakować.
Ranga: A
Koszt: 300 PCh + 100 PCh za utrzymywanie iluzji
Jubaku Satsu
Technika polega na tym, że użytkownik znika, a za przeciwnikiem pojawia się drzewo która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios. Jest to zaawansowane GenJutsu.
Ranga: A
Koszt: 400 PCh
Offline